Tisztelt Ügyfelek!
A pandémiás időszakban különös fontossággal bír az, hogy az ügyfelek használják az elektronikus ügyintézési szolgáltatásokat. Ennek elősegítése érdekében, 2021. január 1-től a Kormányzati Ügyfélvonal (1818) segíti az elektronikus ügyintézési portál használatát. A 1818 a következő szolgáltatások ellátását biztosítja: – segítségnyújtás a rendszerbe való belépéshez; – technikai segítség az oldalon megjelenő szolgáltatások kapcsán; – ügyfelek támogatása az ASP rendszer használata során; – kapcsolattartás a központi szolgáltatóval, valamint az ügyféltámogatói feladatokat ellátó szervezetekkel; – intézhető ügyekkel kapcsolatos tájékoztatás; – SZEÜSZ-szel kapcsolatos panaszok, közérdekű bejelentések, észrevételek fogadása, kivizsgálása, továbbítása, megválaszolása. Az önkormányzati adó és egyéb hivatali ügyekben természetesen továbbra is az önkormányzat az illetékes, és a saját ügyfélszolgálati csatornán keresztül biztosít támogatást. Javasoljuk, hogy ügyeik intézéséhez használják az e-önkormányzatportál szolgáltatásait.